Підкорити Монблан, не покидаючи Марторель
Щоб гарантовано мати змогу функціонувати в найекстремальніших ситуаціях, транспортні засоби випробовуються за різних температур від -40º до +60º. Умови тестів змінюються всього за кілька хвилин, при чому автомобілі не рухаються більше ніж на 10м.
Термокуртки, туристичні черевики, рукавички та окуляри, що захищають від ультрафіолетових променів - це основне обладнанням для інженерів кліматичних камер на заводі SEAT S.A.
Центр випробувань двигунів у Марторелі також має дев'ять багатоенергетичних стендів, де можна випробувати будь-який тип двигуна.
Подорож від вершини Монблану до пустелі Сахара через Антарктиду довжиною до 10 метрів. Таке можливо тільки на заводі SEAT . Нові гібридні та електричні двигуни випробовуються у найважчих умовах, щоб проаналізувати їх реакцію в надзвичайних ситуаціях, і для цього завод SEAT S.A. має один із передових у світі випробувальних центрів у південній Європі. Завдяки наявності кліматичних камер немає необхідності залишати технічний центр, адже за лічені секунди можна налаштувати перехід від найвищої спеки до температури, яка заморожує воду за кілька мілісекунд.
При -40 градусах.
Вісенте Санчо, інженер SEAT S.A. Engine Centre, готується перевірити, як реагує електрифікований двигун SEAT Leon e-HYBRID. Перше, що він робить, - це одягає термокуртку, туристичні черевики, рукавички та вовняну шапку. І не дивно, адже йому доводиться заходити в кімнату, де -40 градусів за Цельсієм. «Сьогодні ми хочемо побачити, скільки часу потрібно електричному або гібридному двигуну, щоб розморозити повністю обмерзле лобове скло», - каже Вісенте Санчо. Для початку машина "акліматизується" всередині камери близько 10 годин. Потім його було обприскано водою, яка перетворилася на лід. Вісенте сідає в машину, вмикає кондиціонер і за 20 хвилин суцільний шар льоду на лобовому склі повністю розтає. На додаток до цих тестів команда Engine Center перевіряє, чи всі компоненти ідеально працюють при цій температурі, і запевнюються, що навіть у разі подорожі в Антарктиду автомобіль не втратить жодного % своєї продуктивності.
І при +60º.
Різко змінюється температура в сусідньому з "арктичним" приміщенні. Гігантські вентилятори нагрівають камеру до +60º, а світлові панелі генерують таку ж інтенсивність, що й на сонці у найгарячішій пустелі. Ця кімната потребує зміни одягу, а головне - захисту очей спеціальними окулярами. «Такого роду тест необхідний для перевірки витривалості всіх компонентів в умовах екстремальної спеки. Вам не потрібно жити посеред пустелі, щоб автомобіль потрапив у температуру вище 50º. Важливо також перевірити здатність автомобіля протистояти ультрафіолетовим сонячним променям і таким чином гарантувати якість фарби та інших зовнішніх елементів», - каже Вісенте.
На висоті 5000 метрів.
Висотні тести також є вкрай значущими. «Деякі водії, можливо, не замислюються про те, щоб заїхати на 5000 метрів над рівнем моря на своїх автомобілях, але це неминуче в таких країнах, як Мексика, де SEAT S.A. має сильну присутність», - каже Вісенте. З цієї нагоди команда, яка випробовує автомобілі на цій висоті, повинна була пройти спеціальний медичний огляд, щоб отримати доступ до об'єкту та керувати транспортним засобом годинами, але тільки до позначки у 3000 метрів.
540 мбар атмосферного тиску.
А що станеться, коли вам доведеться тестувати автомобіль на ще більших висотах? Тут вступає у гру технологія, і робот приходить на зміну інженерам. Робот отримує накази від симулятора поза кімнатою і без проблем веде машину на вершину Монблану. Знову все, не полишаючи стіни Мартореля.