Новини від СЕАТ
10.07.2020

SEAT інвестує у майбутнє

Заплановані інвестиції у розмірі 5 мільярдів євро до 2025 року буде виділено на сферу розробки та розвитку нових моделей, обладнання і потужностей з метою роботи над новими проєктами, безпосередньо спрямованими на електрифікацію модельного ряду автомобілів
no

У період з 2020 по 2025 роки SEAT планує виділити 5 мільярдів інвестицій. Кошти будуть спрямовані на нові проєкти у сфері розробки та розвитку транспортних засобів у технічному центрі SEAT - безпосередньо на електрифікацію модельного ряду автомобілів, а також на обладнання та потужності на заводах у Марторель. За рахунок інвестицій SEAT готується до розробки нових моделей та початку роботи над новими проєктами для забезпечення робочих місць і розвитку компанії у майбутньому.

Президент SEAT Карстен Ісенсі підкреслив: «Цей план інвестицій - наш спосіб прояву рішучості й оптимізму щодо майбутнього і щодо розбудови більш сильної, інноваційної та екологічної компанії. Ми хочемо, щоб починаючи з 2025 року на заводі у Марторель вироблялися електричні автомобілі. За нашими оцінками, ринок електроавтомобілів почне зростати саме протягом цього періоду».

Президент SEAT також відзначив: «Наша мета - очолити процес трансформації сектору виробництва автомобілів в Іспанії. Для того щоб забезпечити розвиток галузі виробництва автомобілів у майбутньому в Іспанії, нам знадобиться співпраця центральних, регіональних та місцевих адміністрацій. Ми не впораємося самостійно. Презентований урядом Іспанії план - це рух у правильному напрямку для розвитку сектора виробництва автомобілів». 

Одна компанія, два бренди

На прес-конференції у нещодавно відкритому центрі CASA SEAT, на якій презентували стратегію майбутнього компанії, Віце-президент SEAT з продажів та маркетингу і Генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс зазначив: «SEAT і CUPRA надзвичайно важливі для розвитку компанії. Кожен із цих брендів відіграє свою роль, має індивідуальні особливості та відмінні характеристики. Кожен з них приваблює різні профілі клієнтів. Таким чином, вони повністю доповнюють один одного та не можуть слугувати заміною один одному. SEAT - це «вхід» до Volkswagen Group: у нас обслуговуються наймолодші клієнти (у середньому на 10 років молодші) та клієнти, які купують свій перший автомобіль. Бренд CUPRA, з іншого боку, націлений на новий сегмент ринку - між масмаркетом та преміум сегментом. Ми впевнені у великому потенціалі зростання популярності серед клієнтів, які прагнуть володіти унікальними моделями CUPRA».

За словами Карстена Ісенсі, SEAT вже зараз функціонує і планує в майбутньому ще більш активно розвиватися як компанія з двома успішними брендами, що лежать в основі її структури: SEAT і CUPRA. SEAT і CUPRA - це дві сторони однієї медалі. SEAT забезпечує CUPRA надійну основу для зростання у сфері виробництва, розробки та розвитку, забезпечення кадрів, а CUPRA дозволяє SEAT перемістити центр розвитку до більш вражаючих автомобілів у вищих сегментах». Ісенсі додав, що «спілки і керівництво компанії мають спільне бачення. Ми співпрацюємо заради майбутнього компанії та її брендів».

Інвестиційний потенціал обох брендів закладено у структурі SEAT, а також у її активах, включаючи понад 15 тисяч працівників та три виробничі майданчики: SEAT Martorell, SEAT Barcelona і SEAT Componentes. Штаб‑квартира компанії, а також технічний центр і центр дизайну з їх творчим і технологічним потенціалом теж розташовані у Марторель. Вони входять до складу компанії SEAT. А поруч, у Барселоні, знаходяться CASA SEAT, новий багатопрофільний простір компанії, і SEAT:CODE, центр розробки програмного забезпечення SEAT.

Сьогодні компанія оголосила, що SEAT:CODE буде знаходитися у приміщенні нового офісу у серці Барселони - на Ла Рамблі. До складу команди SEAT:CODE увійдуть 150 розробників програмного забезпечення, які працюватимуть над цифровою трансформацією компанії та створюватимуть цифрові продукти та рішення для розвитку SEAT і CUPRA, а також визначатимуть цифрові рішення для Volkswagen Group. Компанія SEAT уже запросила до співпраці з SEAT:CODE 20 нових професіоналів, а протягом наступних декількох місяців до них приєднається ще 100 фахівців.  
 
CUPRA здобуває популярність завдяки новому el-Born

Від народження CUPRA у лютому 2018 року бренд досяг значних успіхів, перевершуючи всі очікування. Після відкриття CUPRA Garage та презентації автомобілів CUPRA Leon і CUPRA Formentor, які вже можна попередньо замовити, компанія вирішила випустити концепт-кар el-Born під брендом CUPRA.

«CUPRA el-Born об'єднав усі гени бренда CUPRA. Це живий доказ, що потужність та електрифікацію можна чудово об'єднати в одному автомобілі. Він дозволить нам зробити важливий крок у сфері електрифікації, збільшити продажі та валовий дохід», - пояснив Уейн Гріффітс.

CUPRA el-Born - це автомобіль, який повністю створювався та розроблявся у Барселоні. Планується, що його вироблятимуть у Цвікау (Німеччина) на платформі MEB. el-Born з'явиться на ринку у 2021 році.

Гріффітс підкреслив, що «випуск бренда CUPRA два роки тому ознаменував значний успіх. Ситуація, яка відбувається у сфері виробництва автомобілів, є ідеальною можливістю для появи таких нових брендів, як CUPRA. Ми віримо у те, що потенціал CUPRA настільки великий, що ми зможемо досягти прибутку обсягом 1 мільярд євро, коли вся лінійка продуктів стане доступною на ринку».

Розповідаючи про Formentor, Генеральний директор CUPRA підкреслив: «Він є наступним кроком у розширенні портфоліо CUPRA та відкриває новий етап у розвитку бренда, а також є ключем до дверей нового ринку клієнтів. Це переломний момент у досягненні нашої мети щодо завоювання прихильності любителів автомобілів у всьому світі».

Президент SEAT Карстен Ісенсі також підбив підсумки діяльності протягом перших шести місяців року. Він зазначив: «Перша половина року стала, мабуть, найскладнішою за всю історію SEAT. Очікується, що у 2020 та 2021 фінансові роки нас очікують труднощі. Ми повинні зважати на дуже значний вплив COVID-19 на галузь виробництва автомобілів». У будь-якому разі, Ісенсі виказав оптимізм щодо розвитку бізнесу протягом найближчих декількох місяців: «Протягом останніх декількох тижнів ми помітили незначне покращення, оскільки почали відновлювати діяльність. Ми впевнені в поверненні до звичних темпів роботи, хоча б частково, у другій половині 2020 року».

Завод SEAT у Марторель майже повністю відновив роботу на рівні, який передував пандемії коронавірусу, і сьогодні на заводі щоденно виробляється приблизно 1900 транспортних засобів. Завод у Барселоні та потужності на Componentes також майже повернулися до об'ємів виробництва до карантину. Завод у Марторель почне другу половину року зі старту виробництва нового автомобіля Formentor - першої моделі, яка повністю належить CUPRA, та нового гібрида із заряджанням від мережі Leon. Обидва транспортні засоби вироблятимуться на лінії 2 на заводі у Марторель на якій цього року було запущено четверте покоління Leon.

SEAT MÓ дебютує з новою послугою у Барселоні

На додачу до 4-колісних транспортних засобів бренд SEAT також пропонуватиме 2-колісні рішення завдяки SEAT MÓ, новому бренду мікромобільності, який було інтегровано у структуру бренда SEAT. SEAT MÓ було представлено три тижні тому під час презентації двох продуктів: повністю електричних скутерів SEAT MÓ eScooter 125 та SEAT MÓ eKickScooter 65.

Починаючи з 9 липня SEAT MÓ пропонує нову послугу у Барселоні - послугу мобільності «все включено», яка передбачає доступ до повністю електричного скутера SEAT MÓ eScooter 125 на кілька днів, тижнів або місяців (включаючи технічну підтримку, страхування та заряджання) без необхідності постійного користування - за 149 євро на місяць починаючи від трьох місяців оренди. Використовуючи скутери, SEAT MÓ також започаткує сервіс шерингу скутерів у Барселоні у найближчі тижні.